LeeuwardenRuiterskwartier 111 (bekijk kaart)mail@in2media.frl058 737 0161
AmsterdamJohan van Hasseltkade 304 (bekijk kaart)mail@in2media.amsterdam020 261 6480
Reageren kun je leren

Dat jouw pagina het goed doet op Facebook, is natuurlijk prachtig. Maar nu word je ineens overspoeld door reacties van (on)tevreden klanten. Hoe ga je daarmee om? Webcarekoning Aron verdeelt de personen die je tegenkomt op social media in categorieën en vertelt je hoe je ze te vriend kan houden.

Survivallen met Spar City

Hoe je ervoor zorgt dat studenten Spar City Leeuwarden weten te vinden? Door ze door de zwaarste week van hun studententijd te helpen natuurlijk!

Wandelen tijdens je werk is waanzinnig

Wandelen is goed voor je brein. Het houdt de bovenkamer actief en heeft een positieve invloed op de frontale hersenkwab. Daarom gaan we bij in2media regelmatig een blokje om. Of zoals wij dat noemen: 'onze kwab trainen'.

De Uberkronieken

’s Nachts in de Uber, na het stappen, komt de journalist in Sanne naar boven. De vraag ‘Wat is het meest bizarre dat je ooit in je taxi hebt meegemaakt?’ ontketent een wereld aan verhalen. In haar werk probeert ze daarom ook elke dag haar nachtelijk zelfvertrouwen op te roepen.

Douwe Egberts Café staat goed te boek

Voor het jubileum van DE Café hielden we de fles champagne en het confettikanon een keertje braaf in de kast. In plaats daarvan trokken we erop uit om de verhalen van gasten en barista’s te bundelen in een jubileumboek dat bijna een extra feestje waard is.

Vallen en opstaan met VHDG

Vrijdag 19 mei gaat HEDEN, de terugkerende thema-avond van Stichting VHDG, over volharding: voortdurend vallen en vol goede moed weer opstaan. Wij ontwikkelden de affiches en flyers!

Goed verhaal, lekker echt.

Wat in2media nou precies doet? Wij zoeken én vinden de ware verhalen van organisaties door te kijken en te luisteren naar de mensen die er werken. Vervolgens verspreiden wij deze verhalen. Niet alleen online, maar ook offline.

Spijkers met koppen slaan voor Faber Personeel

De bouw trekt aan, en dat betekent dat de vraag naar goede vakmensen explosief stijgt. Maar hoe werf je honderden vakmensen in zeer korte tijd? Wij gingen de uitdaging aan!

Mijndomein: klant in beeld

Voor Mijndomein portretteren we klanten in hun domein. Deze keer was het de beurt aan Lars van Zadelhoff, die vorig jaar zijn eigen bedrijf SAKUI is gestart. Wij zochten hem op om hem te ondervragen over zijn werk, toekomstdromen en inspiratiebronnen.

Knopen door-hakken

Valèry ruilde haar vertrouwde Nijmeegse stekkie in voor een appartement in Utrecht. Ook als bedrijf is het soms goed om even die denkbeeldige verhuisdozen erbij te pakken. Een selectie te maken, tussen ‘kan weg’ en ‘mag mee’.

Beuk eens een rollator door het raam

Elke dag loopt Sanne langs het bejaardenhuis in haar straat, glurend naar de oudjes achter de grote ramen. Een flinke barst in het raam van de toegangsdeur doet haar denken aan de situaties die ze in haar werk dagelijks tegenkomt.

in2media handboek

In dit handboek hebben we niet alleen onze visie, maar ook de dingen die belangrijk voor ons zijn omschreven. Voordat je samen met ons merken kunt maken, moet je immers wel weten wat ons in2media maakt.

Bereik klanten online met een persoonlijk verhaal

Waarom zou je nog in de stad winkelen als je dezelfde producten vaak goedkoper online kunt bestellen? Winkels Leeuwarden zet in op gunfactor en vertelt het persoonlijke verhaal van de winkeliers aan de ruim 20.000 volgers.

Op hol in een oude SRV-wagen

Kunstenaar Matthias König trekt op uitnodiging van kunstinitiatief VHDG in september en oktober met een omgebouwde SRV-wagen door Friesland. Als artist in residence wil hij artistiek op hol slaan. "Ik vind dit wel een van de spannendste projecten ooit."

Puntig #1: ondernemen in een online wereld

Pizzapunten, on point workshops en scherpe presentaties: in2media en Friks vonden het na jaren van succesvol samenwerken tijd om de puntjes op de i te zetten. Puntig was geboren.

Secrets in & at Galerie de Roos van Tudor

Euf Lindeboom, Melis van der Sluis en José Witteveen exposeren van 3 september tot 15 oktober in Galerie de Roos van Tudor. De visuele uitingen rondom deze expositie (Secrets in & at the earth) zijn ontworpen door in2media.