LeeuwardenZuidvliet 26 (bekijk kaart)mail@in2media.frl058 737 0161
AmsterdamJohan van Hasseltkade 304 (bekijk kaart)mail@in2media.amsterdam020 261 6480
Find een visuele identiteit die bij je past

Wij staken een hypotheekadviseur uit Zuidhorn in het blauw.

Find een visuele identiteit die bij je past

Wij staken een hypotheekadviseur uit Zuidhorn in het blauw.

Een hemelsblauwe succesformule

In oktober 2015 vulden de straten van Zuidhorn zich met geruchten. Iemand was het oranje van Hypotheekshop Zuidhorn aan het vervangen voor een heleboel hemelsblauw. Daar zat een verhaal achter: eigenaar Sieger wilde volledig zijn eigen weg kunnen bepalen en stapte af van de franchiseformule van de Hypotheekshop. Vanuit Zuidhorn bedient hij sindsdien een groot deel van de Groningse markt. Met Find Hypotheken vindt hij de hypotheek die bij je past, of je nou je eerste huis koopt, naar een ander optrekje verkast of je hypotheek wilt wijzigen. Een gat in de markt, kennelijk, want het liep meteen storm in Zuidhorn! Finden wij mooi.

Voor Find Hypotheken ontwierpen wij een website, een visuele identiteit en alles wat daarbij komt kijken.

  • Mooi blauw is niet lelijk

    Omdat je in het natuurlijk habitat van een hypotheekadviseur over het algemeen flink wat stapels papier aantreft, konden wij meteen aan de slag: briefpapier, enveloppen, ringbanden, visitekaartjes, informatiefolders en pennen moesten er komen. Wij gingen op zoek een huisstijl die vertrouwen opwekt én toegankelijk is. Serieus, maar niet hoogdrempelig. Toen we de perfecte huisstijl uitgetekend hadden, mocht het natuurlijk ook aan de inrichting van het kantoor niet ontbreken: het pand werd van top tot teen in het blauw gestoken. Als je nu plaatsneemt aan Siegers bureau kijk je met een blauw kopje koffie in de hand (want zo is ‘ie dan ook wel weer), uit op een blauwe muur mét Find-logo. Zo weet je in elk geval zeker dat je in het goede kantoor zit.

    Met een ingericht kantoor en een wel hele stijlvolle stapel papierwerk op het bureau, was het tijd om Find aan de wereld voor te stellen. Outdoorcampagnes, artikelen in huis-aan-huisbladen, mailingen en advertenties werden ingezet, zodat iedereen die ook maar aan een hypotheek dácht, met Find in aanraking kwam. En de fotomodellen binnen die campagnes? Dat zijn echte klanten in hun eigen omgeving. Want met Doutzen kan de gemiddelde klant van Find zich niet echt identificeren.

  • Een website voor (en mét) echte mensen

    In WordPress bouwden we een website waarop mensen zonder problemen het antwoord op al hun hypotheekvragen vinden. Of nou ja, misschien niet állemaal, anders wordt Sieger ook wat overbodig. We gaven de website op zo’n manier vorm, dat hij geschikt is voor alle doelgroepen die Sieger wil aanspreken: mensen die een eerste huis kopen, mensen die verhuizen en mensen die hun hypotheek willen wijzigen. Niet meer dan logisch dus, dat we echte klanten uit die doelgroepen fotografeerden en laten zien op de site. De klanten van Sieger vinden op de website meteen de tools die ze nodig hebben: een hypotheekcalculator, een overzicht met actuele rentes, een top 5 van de laagste rentes, een tool die uitrekent of ze beter kunnen huren of kopen en – ook niet onbelangrijk – een tool waarmee ze een afspraak kunnen inplannen.

    Ook een goede indruk maken?
    Wij zorgen dat jouw merk alle hoofden laat draaien. Hoe? Laat je gegevens achter, zodat wij vrijblijvend contact met je op kunnen nemen om de mogelijkheden te bespreken.